poniedzia艂ek, 29 maja 2017

Gar艣膰 inspiracji na ten tydzie艅 #4


  1. Brad Traversy radzi jak radzi膰 sobie z depresj膮 przy programowaniu. Moja rada - wi臋cej wychodzi膰 z domu, nie pracowa膰 na "remocie", a b臋dzie ok.
  2. W tym tygodniu dokona艂em delikatnego redesignu bloga. Style wbudowane w Blogger s膮 s艂abe nawet na poziomie typografi. Gdy edytuj臋 kolejne posty, chce mi si臋 cytowa膰 Ojca Chrzestnego - zobacz, co oni (blogger) zrobili z moim synem (postem).
  3. Inspiracje z zakresu designu nadchodz膮 z ka偶dej strony. Cz艂owiek szuka informacji na temat sportowego 艂owienia uklei i wpada na tak膮 pi臋kn膮 stron臋. 艢wietna robota.
  4. Na YT znalaz艂em kilka motywuj膮cych nagra艅 na tematy oko艂oprogramistyczne- dobry trop podsun臋艂o mi forum 4programmers. Musisz obejrze膰 przynajmniej to nagranie Wojciecha Suligi na temat rynku pracy.

  5. Ksi膮偶ki - zacz膮艂em nauk臋 wzorc贸w projektowych z ksi膮偶ki Head Firsta + z ksi膮偶ki na temat wzorc贸w dopasowanej do potrzeb JS. Na potrzeby nauki uda艂o mi si臋 te偶 zainstalowa膰 IDE do Javy i napisa膰 w nim Hello World :) 
  6. Z sukces贸w programistycznych - uda艂o mi si臋 stworzy膰 pierwsz膮 (samodzieln膮) aplikacj臋 MEAN - mo偶ecie j膮 obejrze膰 tutaj i poni偶ej. Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz