sobota, 31 grudnia 2022

Programistyczne podsumowanie roku 2022


Rok 2022 był dla mnie bardzo intensywny pod kątem nauki i nauki. Jak to często bywa, kolejne zajawki były losowe, tematy wybierałem pod kątem tego co polecali znajomi lub co było potrzebne w projekcie.

Tematy programistyczne które ogarniałem to:

  • GraphQL
  • Dart
  • Testowanie Angulara
  • Podstawy C++

Sporo czasu spędziłem także na zagadnieniach matematycznych, głównie teorii grafów i powtórkach z matematyki dyskretnej. Im głębiej w matematykę, tym bardziej fascynująca wydaje się ta dziedzina. 

Bardzo ciekawe tematy które także starałem się poznać to AI oraz statystyka. Pod koniec roku zacząłem rozbudowany kurs sieci z Cisco.

Jeśli chodzi o metody nauki, nadal stosuję te same, czyli metodę Anki, metoda Pomodoro i zapisywanie sobie rzeczy do nauki w formie mapy myśli. Większą uwagę zacząłem zwracać na naukę angielskiego, głównie przez słuchanie nagrań. Zacząłem też naukę języka ukraińskiego z Duolingo.

Zawodowo zmieniłem projekt na anglojęzyczny, w którym większy nacisk jest stawiany na umiejętności devops. Zacząłem też udzielać korepetycji z JS.

Poprzednie podsumowania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz